Restoranınızda neler olup bittiğini kolayca öğrenin!

Rezervem'in misafir geri bildirimleri özelliği sayesinde, misafirlerinizden geri bildirimler isteyerek restoranınızda olup bitenleri analiz edebilir ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.

Misafirlerinize söz hakkı verin

Misafirlerinize söz hakkı verin

Restoranınızdaki eksik noktalarınızı tespit edin

Restoranınızdaki eksik noktalarınızı tespit edin

Restoranınızın hizmet kalitenizi arttırın

Restoranınızın hizmet kalitenizi arttırın

Hizmet kalitenizi kolayca ölçümleyin

Hizmet kalitenizi kolayca ölçümleyin

Misafirlerinizin memnuniyetini önemsiyor ama bu memnuniyeti ölçmede etkin bir sistem kuramıyorsanız Rezervem’in değerlendirme modülü ile tanışmaya hazır olun! Misafirlerinizin restoranda geçirdikleri süre boyunca karşılaştıkları hizmet kalitesini ve yaşadıkları deneyimi puanlamalarını isteyek hizmet kalitenizi etkin biçimde ölçebilirsiniz.

Başarılı ve başarısız noktaları tespit edin

Başarılı ve başarısız noktaları tespit edin

Misafirin restorandan ayrılması ile birlikte yapılan check-out işlemi sonrasında misafirlerinize SMS ve E-Posta bildirimi yapılır. Gelen SMS ya da E-Posta ile değerlendirme sayfasına ulaşan misafirler; ‘Servis, Yemek ve Ambiyans’ kategorilerinde değerlendirmesini 1 ile 5 puan arasında gerçekleştirir. Misafirlerin ekstra not da girebildiği değerlendirme sistemi ile restoranınızın başarılı ve başarısız olduğu noktaların tespitini misafirlerinizin gözünden görebilirsiniz.

Personelinizin hizmet bilincini arttırın

Personelinizin hizmet bilincini arttırın

Misafir geri bildirimleri sayesinde personelinizin de değerlendirilmesi sağlanırken, bu süreçten haberdar olan çalışanlarınız daha dikkatli ve daha özverili olma yolunda farkındalık sahibi olacaktır. Misafirlerinizle sürekli iletişimde olduğu düşünüldüğünde, hizmet kalitenizi korumak ve misafirperverliğiniz arttırmak adına harika bir çözüme sahip olabilirsiniz.

Güncel Blog Yazılarımız

A’la Carte restoranı olan otellerde neden rezervasyon yönetim sistemi kullanılmalı?
A’la Carte restoranı olan otellerde neden rezervasyon yönetim sistemi kullanılmalı?

Teknolojinin hayatımızın büyük bir parçasında yer aldığı şu dönemde Fine-Dining restoranlarda olduğu gibi A’la Carte hizmet veren restorana sahip otellerin de hizmet kalitesine teknolojiyi entegre etmesi şart oluyor.

İnsanlar neden online restoran rezervasyonu yapmayabilir?
İnsanlar neden online restoran rezervasyonu yapmayabilir?

Güzel bir akşam yemeği için planlarımızı yaparken online restoran rezervasyonu yapmak kadar kolaylaştırıcı bir olanağın olmadığı aşikar. Yüz yüze veya telefon araması yoluyla herhangi bir ikinci kişi ile iletişim kurmadan profesyonel bir online resto...

Restoranınızı tam kapasite kullanmak için neler yapabilirsiniz? - Restoran masa yönetimi uygulaması
Restoranınızı tam kapasite kullanmak için neler yapabilirsiniz? - Restoran masa yönetimi uygulaması

Restoranlar için verimliliği arttırmanın en önemli yolu, hizmet esnasında anlık olarak boş masa sayısını görebilmelerinden geçer. Eğer bir restoran, boş ve dolu masa sayısını anlık olarak görüntüleyebiliyorsa verimliliği kolayca arttırabilir, misafir...

Siz de Rezervem'in restoran rezervasyon sistemini ile zamandan kazanın, verimliliğinizi ve misafirperverliğinizi arttırın.

TURK FATİH TUTAK
Neolokal
Sankai by Nagaya
OD Urla
Vino Locale
Sunset Grill&Bar
Divan Brasserie
Lokanta 1741
Lokanta Feriye
Inari Omakase
Kiss The Frog
Aheste Restaurant
The Townhouse
Paper Moon
Olden 1772
Mesai Karaköy
Sea Me Beach
Beykoz Kundura
Romu Ristorante
Amavi Alaçatı
Da Vittorio Ristorante Italiano İstanbul
ioki nau
Ouzo Roof Restaurant
Develi 1912
Sortie - Club & Dinner
Oligark İstanbul
Cotto Gastro
Azur Restaurants
The Rua Suadiye
Zeytin Tuzla
Zanzibar
Mavi Balık Restorant
Affine
Lujo Hotel
Alavya
Yacht Club Didim

Rezervem ile restoranınızın kapasitesini en üst düzeye çıkarmaya hazır mısınız?

Başvuru Formu