Tek taraflı iletişimin etki düzeyi, her zaman interaktif iletişimlerin arkasında kalmıştır. İnteraktif iletişim sayesinde taraflar, iletişime ortak bir katkıda bulunarak iletişimi daha değerli ve etkili hale getirir. Peki karşılıklı iletişimin ya da ...
Restoranlar için misafirleriyle özel bir iletişim kurmaktan daha değerli hiçbir şey yoktur. Bir müşterinin restorana müdavim olabilmesini sağlayan etmenler arasında her ne kadar yemeğin lezzeti yer alsa da esasında en önemli husus, misafir ile kurula...
Restoran yönetimi sürecinde günü kurtarmak önemli olabilir ancak günümüzde rekabetin yadsınamaz düzeylere ulaştığı yemek sektöründe kalıcılığı sağlamak ve müşteri memnuniyetini arttırmak için bundan daha fazlasına ihtiyacınız var. Üretim ve kaynak pl...