Rezervem ile misafirlerinize sms ve e-posta bildirimleri yaparak iletişiminizi güçlendirebilir ve no-show oranlarını %3 seviyelerine kadar düşürebilirsiniz.
Misafirlerinize SMS bildirimleri yapın
Misafirlerinize e-posta bildirimleri yapın
Misafirlerinizle iletişiminizi güçlendirin
Misafirler, rezervasyon talebinde bulundukları zaman isteklerinin restorana iletilip iletilmediği konusunda tereddüt edebiliyor ve restoranı arayıp rezervasyonlarını teyit etmek zorunda kalıyor. Bu sorunları ortadan kaldırmak için Rezervem ile misafirlerinize rezervasyon taleplerinin alındığına dair sms ve e-posta bildirimleri yapabilir ve onları cevapsız bırakmamış olursunuz ve sessizliği kolayca bozabilirsiniz!
Günler öncesinden yapılan rezervasyonlar yoğun geçen günler yüzünden kolayca unutulabiliyor. Misafirler için çok basit gibi görünen bu durum sizin için No-Show ve para kaybı anlamına geliyor. Bu gibi durumları en aza indirmek için Rezervem'in rezervasyon hatırlatma özelliği sayesinde, misafirlerinize yaklaşan rezervasyonları ile ilgili sms ve e-posta bildirimleri yapabilirsiniz ve kendinizi kolayca hatırlatabilirsiniz.
Bildirimler temelde basit görülebilir fakat iptal edilmeyen her rezervasyon sizin için No-Show ve para kaybı demek. Herhangi bir nedenden ötürü rezervasyona gelemeyecek olan veya unutan misafirleriniz bu bildirimler sayesinde kolayca iptal bildiriminde bulunabilir ve siz de masanızı farklı bir misafiriniz için değerlendirebilirsiniz. No-Show oranlarını işte bu kadar kolay bir şekilde düşürebilirsiniz.
Fine Dining, son zamanlarda oldukça revaçta olan bir akımdır. Gastronomik lezzetlerin sanatsal sunum biçimleri kullanılarak sergilendiği ve lezzeti estetik zevkle buluşturan bir sistem olan fine dining ve bu hizmeti veren restoranlar günümüzde son de...
Sofrada başlayan ayrıcalık şimdi yolculuğunuza da eşlik ediyor. Uber | Rezervem iş birliğiyle, Rezervem üzerinden restoran rezervasyonu yapan kullanıcılar, Uber’le ilk yolculuklarında 400 TL’ye kadar indirimden faydalanabiliyor. Gün batımından geceye...
Restoranlar için misafirleriyle özel bir iletişim kurmaktan daha değerli hiçbir şey yoktur. Bir müşterinin restorana müdavim olabilmesini sağlayan etmenler arasında her ne kadar yemeğin lezzeti yer alsa da esasında en önemli husus, misafir ile kurula...