Misafirlerinize isimleriyle hitap edebilir, geçmiş verilerini görebilir ve onlara ilk temasta kişiselleştirilmiş ve ayrıcalıklı bir deneyim sunabilirsiniz.
Tüm sistemler ile kolay entegrasyon
Merkezi veya bireysel misafir tanıma
Telefonu açmadan misafirinizi tanıyın
Misafirlerinize esşiz bir deneyim sunmanın ilk adımı onlara isimleriyle hitap etmekten başlıyor. Rezervem'in telefon/santral entegrasyonu özelliği sayesinde misafirlerini daha telefonu açmadan tanıyabilir ve onlara isimleri ile hitap edebilirsiniz.
Telefonu açmadan önce misafirinizin profiline ulaşabilir, geçmiş verilerini görebilir ve misafirinize eşsiz bir deneyim sunabilirsiniz.
Bu içeriğimizde zaman tarafından kurulan söz konusu oyunda başarılı olmak isteyen ve restoran yönetimi için zaman kazanmayı hedefleyenler için 8 ipucu ve püf noktayı sıraladık. Bu ipuçları ve püf noktalar takip edildiğinde dijitalleşmenin ne kadar ön...
Uluslararası yüzlerce firmanın boy gösterdiği, çeşitli kriterlere göre oy usulü sıralandığı listelerde yalnızca “en iyi” markalar ödüllendirilmektedir. Lujo Hotel Bodrum ise “en iyi” kategorisinde değerlendirilerek World Travel Awards 2020’de “Dünyan...
Ticari işletmelerin istikrarlı ve ivmeli bir büyüme yakalamasının yolu, müşterileriyle güçlü bir bağ kurmalarından geçer. Müşterilerle olan pozitif iletişim ve etkileşim, insani duygularla beslendiğinde kuvvetli bir bağ kaçınılmaz hale gelir. Özellik...