Restoranınızda neler olup bittiğini kolayca öğrenin!

Rezervem'in misafir geri bildirimleri özelliği sayesinde, misafirlerinizden geri bildirimler isteyerek restoranınızda olup bitenleri analiz edebilir ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.

Misafirlerinize söz hakkı verin

Misafirlerinize söz hakkı verin

Restoranınızdaki eksik noktalarınızı tespit edin

Restoranınızdaki eksik noktalarınızı tespit edin

Restoranınızın hizmet kalitenizi arttırın

Restoranınızın hizmet kalitenizi arttırın

Hizmet kalitenizi kolayca ölçümleyin

Hizmet kalitenizi kolayca ölçümleyin

Misafirlerinizin memnuniyetini önemsiyor ama bu memnuniyeti ölçmede etkin bir sistem kuramıyorsanız Rezervem’in değerlendirme modülü ile tanışmaya hazır olun! Misafirlerinizin restoranda geçirdikleri süre boyunca karşılaştıkları hizmet kalitesini ve yaşadıkları deneyimi puanlamalarını isteyek hizmet kalitenizi etkin biçimde ölçebilirsiniz.

Başarılı ve başarısız noktaları tespit edin

Başarılı ve başarısız noktaları tespit edin

Misafirin restorandan ayrılması ile birlikte yapılan check-out işlemi sonrasında misafirlerinize SMS ve E-Posta bildirimi yapılır. Gelen SMS ya da E-Posta ile değerlendirme sayfasına ulaşan misafirler; ‘Servis, Yemek ve Ambiyans’ kategorilerinde değerlendirmesini 1 ile 5 puan arasında gerçekleştirir. Misafirlerin ekstra not da girebildiği değerlendirme sistemi ile restoranınızın başarılı ve başarısız olduğu noktaların tespitini misafirlerinizin gözünden görebilirsiniz.

Personelinizin hizmet bilincini arttırın

Personelinizin hizmet bilincini arttırın

Misafir geri bildirimleri sayesinde personelinizin de değerlendirilmesi sağlanırken, bu süreçten haberdar olan çalışanlarınız daha dikkatli ve daha özverili olma yolunda farkındalık sahibi olacaktır. Misafirlerinizle sürekli iletişimde olduğu düşünüldüğünde, hizmet kalitenizi korumak ve misafirperverliğiniz arttırmak adına harika bir çözüme sahip olabilirsiniz.

Güncel Blog Yazılarımız

Restoranınızı tam kapasite kullanmak için neler yapabilirsiniz? - Restoran masa yönetimi uygulaması
Restoranınızı tam kapasite kullanmak için neler yapabilirsiniz? - Restoran masa yönetimi uygulaması

Restoranlar için verimliliği arttırmanın en önemli yolu, hizmet esnasında anlık olarak boş masa sayısını görebilmelerinden geçer. Eğer bir restoran, boş ve dolu masa sayısını anlık olarak görüntüleyebiliyorsa verimliliği kolayca arttırabilir, misafir...

Online Rezervasyon Sistemi İle Rakiplerinizin Bir Adım Önünde Olun
Online Rezervasyon Sistemi İle Rakiplerinizin Bir Adım Önünde Olun

Bugünlerde yaşamın müzmin koşuşturması içerisinde kişisel işlerimiz için vakit ayırmak gittikçe zorlaşıyor. İşte tam da bu yüzden dünyadaki tüm kurumlar ve sistemler mümkün olan her alanda otomasyona doğru evriliyor. Eğlence ve yemek sektörü, yıllard...

Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti
Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti

Ege’nin “Altın Gerdanlı” kenti Didim’de misafirlerine eşsiz deneyimler sunan Yacht Club Hotel ile çalışmaya başladığımızı bildirmekten gurur duyuyoruz.

Siz de Rezervem'in restoran rezervasyon sistemini ile zamandan kazanın, verimliliğinizi ve misafirperverliğinizi arttırın.

Sunset Grill&Bar
The Townhouse
Cotto Gastro
Rustyfork
Zanzibar
Lokanta 1741
Develi 1912
Kiss The Frog
Mavi Balık Restorant
Köprüaltı
Millocal Restaurant
Gazebo Yeniköy
Yacht Club Didim
Lujo Hotel

Rezervem ile restoranınızın kapasitesini en üst düzeye çıkarmaya hazır mısınız?

Başvuru Formu