Restoranlar için misafirleriyle güçlü bir bağ kurabilmek, onlarla iletişimde kalabilmek ve onlardan geri bildirimler alabilmek eşsiz bir değere sahip olup bir ticari işletme olarak faaliyet göstermek suretiyle kârlılık oranlarını yükseltmeyi hedefleyen restoranların geleceğini belirler. Gelecek yol haritasında misafirlerine kurumsal kimliği ile hitap eden bir restoran olma amacı doğrultusunda hareket eden restoranların başarısı kaçınılmazdır. Bu başarının anahtarı hiç şüphesiz iletişimdir.
Misafirlerle samimiyet, karşılıklı yarar ve verimlilik temelinde yükselen etkili bir iletişim ekosistemi oluşturmak ve onları tek taraflı olmayan gerçek bir iletişimin öznesi haline getirmek ise öne çıkarak başarıda zirveye ulaşmak isteyen her restoranın tamamlaması gereken hedeflerdir. Peki misafirlerine temas edebilmeyi ve onlara önemli olduklarını hissettirmeyi sağlayan bu hedeflere nasıl ulaşılabilir? Esasında cevap oldukça basit: Rezervem’in Otomatik SMS ve E-Posta Bildirimleri özelliği ile halihazırda kurulmuş olan iletişimi hiçbir zaman koparmayarak.
Restoran misafirleri için rezervasyonlarının netleştirilmesi kadar önemli bir şey yoktur, diyebiliriz. Rezervasyon yaptıran her misafir, rezervasyon işleminin bir yere kaydedilmesini, herhangi bir aksilik yaşanmamasını, rezervasyonuna geldiğinde sorunsuzca tüm süreçlerin yürütülmesini talep eder. Bu istek doğrultusunda rezervasyonunu yaptıran misafirler, restoranı aramayı ya da çeşitli iletişim kanallarını kullanıp restorana ulaşmayı ister ve restoran rezervasyon işlemini teyit ettirerek hiçbir gri nokta kalmadığından emin olur.
Haliyle bu durum rezervasyon teyidi başlığı altında toparlanabilecek bir iş kalemi oluşturarak ek zaman alır ve verimsizlik ortaya çıkarır. İşte tam da bu noktada rezervasyon yaptıran misafire, SMS ve E-Posta Bildirimleri ile rezervasyon teyidinin tamamen bir sistem dahilinde, otomatik olarak yapılması kayda değer bir zaman tasarrufu sağlayarak restorandaki verimliliği arttırır. Böylece rezervasyon işlemi sonrası oluşan belirsizlik, Rezervem’in otomatik bildirim özelliği ile netleştirilerek kendiliğinden karşılanır.
Rezervasyon işlemini tamamlayan misafirin telefonuna saniyeler içerisinde otomatik olarak gelen bir SMS veya e-posta kutusuna gelen bir e-posta bildiriminin misafirin nezdinde oluşturacağı imaj, müşteri memnuniyeti olarak geri dönecek olup rezervasyon sonrası oluşan sessizliği bozacaktır. Rezervem restoran rezervasyon otomatik bildirim özelliği ile sessizliği bozmak, tamamen sizlerin elinde!
Restoran misafirlerinin yoğun hayat temposunda tuttuğu anımsatıcı listelerinin kabarık olduğu kolaylıkla tahmin edilebilir. Bu tahminle birlikte misafirlerin anımsatıcılarına yeni bir “to-do” düşmek yerine onların işlerini kolaylaştırmanın önemli bir müşteri memnuniyeti aracı olduğunu fark etmek gerekir. Rezervasyonu hatırlatma görevini üstelenen ve misafirlerine önemli olduklarını hissettiren bir restoranın geleceğinde başarılarla dolu bir hikaye olacağının garantisi verilebilir.
Rezervem’in SMS ve E-Posta Bildirim özelliği ile rezervasyon hatırlatıcı işlevi görmek ve misafirlerinize kendinizi hatırlatmak mümkündür. Özellikle no-show oranlarını düşürmek için yaklaşan rezervasyonlarını misafirlerinize SMS veya e-posta yolu ile hatırlatın, unutulmaz hale gelin ve maliyetlerinizi azaltarak kârlılık oranlarınızı maksimize edin.
Her birimiz gün içerisinde mutlaka aynaya bakıyor, fark edemediğimiz ve gözümüze hoş gelmeyen detayları düzelterek daha şık görünmek istiyoruz. Tıpkı bu örnekteki gibi restoranların da aynaya bakma fırsatları olsa düzeltebilecekleri detayları fark etmeleri mutlaka mümkün hale gelecektir. İşte bu kıymetli olanağı restoranlara sunan Rezervem, restoranlardan check-out yapan misafirlere yemek deneyimlerine ilişkin feedback vermeleri için otomatik bildirimde bulunmakta ve onların bir nevi aynaya bakarak daha şık görünmelerine imkan tanımaktadır.
Göz önünde olup fark edilmeyen hataların ortadan kaldırılması, memnun olmayan müşterilere hızlıca çözüm önerilerinin sunulması ve restoranın geleceğe hazırlanarak daha şık, profesyonel, kurumsal ve hızlı aksiyon alabilen bir yapıda inşa edilmesi için otomatik bildirimler benzersiz bir rol oynamaktadır.
Zamandan tasarruf edip gelirini arttırmak isteyen restoranların otomatik SMS ve E-Posta Bildirimi, Misafir Geri Bildirimine ilişkin otomatik bildirim, rezervasyon hatırlatıcı işlevi gören otomatik bildirim özelliğini kullanarak verimliliğini maksimize etmesi ve kar oranlarını zirveye taşıması, Rezervem ile artık mümkün!
Rezervem'in SMS ve E-Posta Bildirimleri ile ilgili detaylı bilgi için buraya tıklayın.
Rezervem'in yeni WhatsApp SMS özelliği ile misafirlerinize WhatsApp üzerinden sms bildirimleri yapabilirsiniz. WhatsApp SMS özelliği ile ilgili detaylı bilgi için buraya tıklayın.