Restoranınızın artan no-show oranları nedeni ile her gün para kaybetmesi yerine,
Rezervem'in Ödeme Çözümleri özelliği ile bu durumu tersine çevirmek ister misiniz?
Misafirlerinizden kolayca provizyon / ön ödeme alın
No-Show oranlarını etkili biçimde düşürün
Misafirlerinize sorumluluk bilinci kazandırın
Boş masaların can sıkıcı ve sinir bozucu olmasından kurtulmak adına size enfes bir önerimiz var.
No-Show oranlarını düşürmek adına yenilikçi ve kusursuz bir çözüm olan Rezervem'in Ödeme Çözümleri sayesinde müşterilerinizin rezervasyona riayet etme oranını arttırabilirsiniz. Böylelikle de no-show oranlarını düşürmek adına kusursuz bir çözüme sahip olabilir ve harika sonuçlar elde edebilirsiniz.
Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm başlıklı blog yazımızı okumak için buraya tıklayın.
Rezervasyonu onaylamak için talep edeceğiniz provizyon veya ön ödeme için misafirinize bir link (bağlantı) gönderilir ve misafiriniz kart bilgilerini girerek işlemini kendisi gerçekleştirir. Alınan provizyon rezervasyon gününe kadar misafirin kredi kartında tutulur.
Misafir restoranınıza geldiği zaman check-in işlemi yapılır ve alınan provizyon otomatik olarak iptal edilir.
Yerli ve Yabancı tüm kredi kartlarından provizyon veya ödeme alabilirsiniz. Yapılan tüm işlemler 3D Secure (Güvenli Ödeme) sistemi ile gerçekleştirilir.
Müşterilerinizin hem rezervasyonu iptal etmediği hem de restoranınıza gelmediği durumlarda bloke edilen ücreti, satış işlemine (payment) dönüştürerek no-show nedeni ile yaşadığınız kayıpların azaltılması sağlayabilirsiniz.
Misafirlerinize sorumluluk yükleyen, sizi de maddi kayıplardan koruyan Ön Ödeme özelliğini Rezervem ile hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Fine Dining, son zamanlarda oldukça revaçta olan bir akımdır. Gastronomik lezzetlerin sanatsal sunum biçimleri kullanılarak sergilendiği ve lezzeti estetik zevkle buluşturan bir sistem olan fine dining ve bu hizmeti veren restoranlar günümüzde son de...
Restoranlar için verimliliği arttırmanın en önemli yolu, hizmet esnasında anlık olarak boş masa sayısını görebilmelerinden geçer. Eğer bir restoran, boş ve dolu masa sayısını anlık olarak görüntüleyebiliyorsa verimliliği kolayca arttırabilir, misafir...
Restoranlar için başarının temelinde, misafirlerle yürütülen etkili iletişim ve pürüzsüz ilişkiler bulunur. Hiçbir probleme mahal vermeyen bu iletişim ve ilişkinin yapıtaşında ise doğru ve verimli restoran rezervasyon yönetimi, masa yönetimi, misafir...