Ticari işletmelerin istikrarlı ve ivmeli bir büyüme yakalamasının yolu, müşterileriyle güçlü bir bağ kurmalarından geçer. Müşterilerle olan pozitif iletişim ve etkileşim, insani duygularla beslendiğinde kuvvetli bir bağ kaçınılmaz hale gelir. Özellik...
Restoranlar için misafirleriyle özel bir iletişim kurmaktan daha değerli hiçbir şey yoktur. Bir müşterinin restorana müdavim olabilmesini sağlayan etmenler arasında her ne kadar yemeğin lezzeti yer alsa da esasında en önemli husus, misafir ile kurula...
İş zekası (BI), bir işletme veya organizasyonun verilerini toplama, depolama, işleme ve çıkarımlar yaparak karar verme sürecine destek olma amacıyla kullanılan bir teknolojidir. İş zekası sistemleri, işletmelerin verilerini toplayarak, bu verileri an...