Kiss The Frog Restoran Rezervasyon Sistemi

Kiss The Frog Restoran Rezervasyon Sistemi

İstanbul / Rumeli Hisarında bulunan ve kendisini misafirlerine Seafood Brasserie olarak ifade eden Kiss The Frog "Every love story begins with a kiss..." sloganı ile misafirlerine eğlenceli ve şık bir atmosfer içesinde birbirinden güzel ve eşsiz tatlar sunuyor. Kiss The Frog'un kurucusu olan Gül Etker, No-Show olarak ifade ettiğimiz misafirin rezervasyona gelmemesinden dolayı yaşadığı olumsuz durumlarla etkili biçimde mücadele edebilmek, misafirleri ile kurduğu samimi ve sıcak iletişimi geliştirmek, misafirlerinden geri bildirimler almak ve onları çeşitli süprizlerle ödüllendirmek için bir çözüm arayışı içerisindeydi.

Kiss The Frog, daha önce paylaştığımız Sunset Grill&Bar'ın hikayesinde olduğu gibi Türkiye'den çekilme kararı alan TripAdvisor'un geliştirmiş olduğu mevcut rezervasyon sistemi TheFork yerine, Türkiye'de geliştirilmiş, yürürlükte olan K.V.K.K. (Kişisel Verilerin Korunması Konunu) ile uyumlu ve günümüz ihtiyaçlarını karşılayabilecek çözümler sunan ve her zaman destek alabilecekleri bir restoran rezervasyon sistemi ve güçlü bir CRM çözümüne ihtiyaç duyuyordu.

Kiss The Frog Restoran Rezervasyon Sistemi

Kiss The Frog'un hedefleri nelerdi?

  • Hafta sonları ve özel günlerde karşılaşılan No-Show durumu ile etkin ve güçlü bir şekilde mücadele etmek
  • Rezervasyon yönetim süreçlerini daha hızlı ve verimli hale getirmek
  • Restoran kapasitesini en verimli şekilde kullanabilmek
  • Misafirleri ile kurulan iletişimi güçlendirmek
  • Misafirlerine sunduğu eşsiz deneyimi daha da iyi bir noktaya getirmek
  • Web sitesi ve Instagram hesabından rezervasyon alabilmek
  • Doğru ve güncel misafir datası oluşturmak
  • Misafirlerden geri bildirimler alabilmek
  • Misafirlerine çeşitli ödüller vererek onlara süprizler yapmak
Kiss The Frog Restoran Rezervasyon Sistemi

Kiss The Frog'un hedeflerine ulaşabilmesi için neler yaptık?

  • No-Show durumu ile etkili biçimde mücadele edebilmek adına, özellikle en yoğun olan Cuma, Cumartesi günleri ve özel günlerde (Yılbaşı, Sevgililer Günü, Anneler Günü vb.) rezervasyonlarının kabul edilebilmesi için misafirlerden kredi kartı ile ön ödeme (provizyon) talep edebilmesini sağladık. Rezervem'in bu özelliği sayede, gerçeklik payı olmayan rezervasyonların güçlü biçimde elenmesini sağladık. Gerçek anlamda Kiss The Frog'a gelmek isteyen misafirlere, kredi kartlarından ön ödemelerini yaptıklarında rezervasyonlarının onaylandığını bildiren sms ve e-posta mesajları göndererek onları bilgilendirdik.
  • Günümüzde insanlar bir yetkili ile görüşmek yerine, işlemlerini kendileri yapmak istiyor. Misafirlere gönderilen sms ve e-posta mesajları içerisindeki bağlantı (link) ile unutulan veya farklı sebeplerden dolayı iptal bildirimi yapılmayan rezervasyonları için kolayca iptal bildirimde bulunabilecekleri Misafir Rezervasyon Bilgilendirme uygulamasına erişebilmelerini ve iptal bildirimlerini yapabilmelerini sağladık.
  • Rezervasyonlarla ilgili sms ve e-posta mesajları göndererek misafirleri bilgilendirdik.
  • Yaklaşan rezervasyonlarla ilgili hatırlatma amaçlı sms ve e-posta mesajları göndererek misafirleri bilgilendirdik.
  • Misafirlere, rezervasyonları ile ilgili tüm değişiklikler için sms ve e-posta mesajları ile bilgi almalarını sağladık.
  • Rezervasyon ekibi için Rezervem'in kullanıcı dostu arayüzleri ve güçlü altyapısı ile kolayca rezervasyon oluşturulması sağladık. Farklı görünümlerle rezervasyonların yönetilmesini daha kolay bir hale getirdik.
  • Kiss The Frog'un web sitesinden rezervasyon modülü ile misafirlerinden doğru bilgilerle (Ad Soyad, Cep Telefonu ve E-Posta Adresi) ücretsiz olarak rezervasyon alabilmesini sağladık.
  • Instagram hesabı üzerinden ücretsiz ve doğru bilgilerle (Ad Soyad, Cep Telefonu ve E-Posta Adresi) rezervasyon alınabilmesini sağladık.
  • Misafirlerin cep telefonu bilgilerinden konuştukları dili algılayıp, kendi dillerinde sms ve e-posta mesajları gitmesini sağladık.
  • Rezervem'in misafir geril bildirimleri özelliği sayesinden misafirlere sms ve e-posta bildirimleri yaparak restoranda yaşadıkları deneyim hakkında kolayca geri bildirim yapabilmelerini sağladık.
  • Ülkemizdeki yürürlükte olan Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na istinaden misafirlerin kişisel bilgilerinin korunmasını ve sadece yetkili kişiler tarafından erişilebilir hale gelmesini sağladık.
  • Yine ülkemizde yürürlükte olan Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği, kişisel veriler Türkiye'de hizmet veren Rezervem Sunucularında tutularak bilgilerin yurtiçinde kalmasını sağladık.
Kiss The Frog Restoran Rezervasyon Sistemi

Sonuçlar

  • Misafirlerden kredi kartı ile ön ödeme talep ederek No-Show oranlarını %90 oranında düşürdük.
  • Misafirlere rezervasyonları ile ilgili ve hatırlatma amaçlı gönderdiğimiz sms ve e-posta bildirimleri ile No-Show oranlarının düşürülmesine %20 oranında katkı sağladık.
  • Misafirlere, herhangi bir yetkili ile görüşmek zorunda olmadan rezervasyonlarını iptal edebilme hakkı verdik, böylece No-Show oranlarının düşürülmesine %20 katkı sağladık.
  • Daha kolay ve kullanışlı bir rezervasyon sistemi ile rezervasyonlarını %67 daha verimli yönetmesini sağladık.
  • Web sitesinden doğrudan rezervasyon yönetim sistemine gelen rezervasyonlar almasını sağladık. Telefon ve e-posta tarfiğini düşürerek operasyonel anlamda %28 verimlilik sağladık.
  • Instagram sayfası üzerinden doğrudan ve ücretsiz olarak rezervasyon yönetim sistemine düşen rezervasyonlar almasını sağlayarak operasyonel anlamda %43 verimlilik sağladık.
  • Misafirlerden doğru şekilde iletişim bilgileri alarak misafir veritabanının sağlıklı bir şekilde büyütülmesine %94 oranında katkı sağladık.
  • Misafirlerden alınan geri bildirimlerle misafir memnuniyetinin arttırılması için etkili bir çözüm sunurak hizmet kalitesinin korunması ve arttırılmasına %63 oranında katkı sağladık.
  • Kiss The Frog artık Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile uyumlu bir rezervasyon sistemine sahip oldu ve yasal sorumluluklarını yerine getirmiş oldu.
  • Sağlanan tüm bu çalışmalar sayesinde Kiss The Frog'un operasyonel süreçlerinin yönetiminde toplamda %87 verim sağlanmış oldu.

Fine-Dining restoranlar için restoran yönetimi, rezervasyon yönetimi ve masa yönetiminin misafir memnuniyeti için ne kadar önemli olduğunu ve operasyonel verimliği arttırdığını söylemek gerekir. No-Show durumu ile etkin biçimde mücade etmek ve bundan dolayı oluşan kayıpları önlemek adına ön ödeme talep etmenin ne kadar etkili olduğunu belirtmekte gerekir. Sadece hatırlatma amaçlı gönderin sms ve e-posta mesajlarının bile No-Show durumu ile mücadele etmede etkili sonuçlar elde edildiğini söyleyebiliriz.

Misafir geri bildirimlerinin hizmet kalitesinin ölçümlenmesinde önemli bir rol oynadığını, müşteri memnuniyetini arttırmak ve olası sorunları tespit etmek adına etkili bir yöntem olduğu da yadsınamaz bir gerçek.

Kiss The Frog'un yakalamış olduğu bu eşsiz başarıya sizler de kendi restoranlarınızda ulaşmak için 0212 211 86 44 numaralı telefondan veya info@rezervem.com.tr e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Başarı, dijital dönüşümden geçiyor! Bu başarıya Rezervem ile siz de ulaşabilirsiniz.

Rezervem'in Restoran Rezervasyon Sistemi hakkında daha fazla bilgi almak için Restoran Rezervasyon Sistemi sayfamızı ve diğer özelliklerimizi inceleyebilirsiniz.