Lujo Hotel Bodrum Başarı Hikayesi

Lujo Hotel Restoran Rezervasyon Sistemi

Art&Joy konsepti ile lüks segmente hizmet veren Lujo Hotel, içerisinde barındırdığı 9 farklı restoranda her gün 1400’ün üzerinde misafire A La Carte hizmeti vererek misafirlerine eşsiz bir deneyim sunuyor.

Teknolojiyi yakından takip eden ve misafirlerine eşsiz bir deneyim sunan Lujo Hotel, restoran yönetimi, restoran rezervasyon yönetimi, restoran masa yönetimi ve misafir geri bildirimlerinin yönetilmesi süreçlerini daha etkili ve verimli yönetmek, misafir memnuniyetinin arttırmak ve operasyonel süreçlerin daha verimli yönetilmesi adına bir restoran rezervasyon sistemi çözümü arayışı içerisindeydi.

Lujo Hotel Bodrum Başarı Hikayesi

Restoran yönetiminde verimliliği arttırmak için hedefler nelerdi?

Her gün 9 farklı restoranda binlerce misafire A La Carte hizmeti verebilmek için rezervasyon süreçlerini hızlandırmak, operasyonel verimliliği arttırmak ve restoranlardaki misafir memnuniyetini ölçümleyip analiz etmek.

Lujo Hotel Bodrum Başarı Hikayesi

Hedeflere ulaşmak için neler yaptık?

  • Öncelilikli olarak rezervasyon oluşturma süreçlerini daha hızlı, verimli ve sorunsuz hale getirebilmek için otelin kullandığı Fidelio Suite otel yönetim sistemi ile entegrasyon yaptık ve bu sayede sadece oda numaraları üzerinden hızlıca rezervasyon oluşturulmasını sağladık.
  • Rezervasyon ekibinin restoranlardaki doluluk oranlarını ve yoğun saatleri anlık olarak görebilmelerini ve en uygun restoran ve saatlere rezervasyon almalarını sağladık.
  • Restoran kapasitelerinin üzerine çıkılmaması ve bu durumun misafir memnuniyetini olumsuz yönde etkilememesi için restoranlardaki masalar üzerinden rezervasyon oluşturularak hiç bir misafirin ayakta kalmamasını sağladık.
  • Kahvaltı ve akşam yemeği için rezervasyonlar alınabilmesini sağladık.
  • Misafirlere, rezervasyonları ile ilgili sms ve e-posta bilgilendirmeleri yaparak rezervasyonları hakkında onları bilgilendirdik.
  • Misafirlere, hatırlatma sms ve e-postaları göndererek yaklaşan rezervasyonları için onları bilgilendirdik.
  • Restoranlar için bir tablet uygulaması hazırladık, personelin misafirleri bu tablet uygulaması üzerinden kabul edip hangi masaya alındıklarını seçmelerini sağladık. Bu sayede restoranlardaki doluluk oranlarını anlık olarak tüm tabletlerden ve rezervasyon yönetim uygulaması üzerinden takip edilebilir hale getirdik.
  • Planlarını son dakikaya bırakan misafirler için, tabletler üzerinden tüm restoranlardaki doluluk oranları kontrol edilerek müsait olan restorana yönlendirilmelerini sağladık.
  • Rezervasyonu olmadan restorana gelen misafirler için oda numarası üzerinden walk-in rezervasyon oluşturulabilmesini sağladık.
  • Restoran tablet uygulaması sayesinde kağıt kullanımını azalttık.
  • Keyifli bir yemek sonrasında restorandan ayrılan misafirler için tablet uygulaması üzerinden check-out işlemi yapılmasını ve misafire restoran deneyimi hakkında puan verebileceği sms ve e-posta bildirimleri yapılmasını sağladık. Misafirler, restorandaki deneyimlerini ve varsa özel notlarını yazarak geri bildirimde bulunmalarını sağladık.
  • Oluşturulan rezervasyonlar, masaların yönetilmesi ve misafir geri bildirimlerinden alınan verilerin analiz edilerek operasyonel süreçlerin iyileştirilmesi ve misafir memnuniyetinin arttırılmasını sağladık.
Lujo Hotel Bodrum Başarı Hikayesi

Sonuçlar

  • Rezervasyon oluşturma süresi 10 saniyeye düştü.
  • Rezervasyon oluşturma sürecinde yaşanan hatalar %90 azaldı ve misafir memnuniyetine artı olarak eklendi.
  • Rezervasyon yönetiminde %82 verim sağlandı ve operasyonel süreçler hızlandı.
  • Restoranlardaki doluluk oranları anlık olarak görülebilir hale geldi ve “şu an hangi restoranda yer var?” sorusu anlık olarak cevaplanır oldu.
  • Rezervasyon listesi ve misafir kabul için kullanılan kağıt tüketimi %93 azaldı.
  • Misafirlere rezervasyonları için sms ve e-posta bildirimleri yapıldı ve misafirlerle bir iletişim kanalı oluşturuldu.
  • Misafir geri bildirimleri ile restoranlardaki hizmet ölçülebilir hale geldi ve olası olumsuz durumların anlık olarak tespit edilmesi sağlandı.
  • Toplanan tüm veriler analiz edilerek, detaylı raporlar ve sonuçlar çıkarılabilir hale geldi. Bu sayede misafir memnuniyetini etkileyen durumlar hızlı şekilde çözüldü ve restoranların verimliliği arttırıldı.

Sadece Fine-Dining restoranlar için değil, All Inclusive oteller için de restoran yönetimi, rezervasyon yönetimi ve masa yönetiminin misafir memnuniyeti için ne kadar önemli ve etkili olduğunu söylemek gerekir. Misafir geri bildirimlerinin hizmet kalitesini arttırmak, operasyonel verimliliği arttırmak ve olası sorunları tespit etmek adına etkili bir yöntem olduğu da yadsınamaz bir gerçek.

Lujo Hotel’in yakalamış olduğu bu eşsiz başarıya sizler de kendi restoranlarınızda ulaşmak için 0212 211 86 44 numaralı telefondan veya info@rezervem.com.tr e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Turizm sektöründe de başarı, dijital dönüşümden geçiyor! Bu başarıya Rezervem ile siz de ulaşabilirsiniz.

Rezervem'in Restoran Rezervasyon Sistemi hakkında daha fazla bilgi almak için Restoran Rezervasyon Sistemi sayfamızı inceleyebilirsiniz.