Art&Joy konsepti ile lüks segmente hizmet veren Lujo Hotel, içerisinde barındırdığı 9 farklı restoranda her gün 1400’ün üzerinde misafire A La Carte hizmeti vererek misafirlerine eşsiz bir deneyim sunuyor.
Teknolojiyi yakından takip eden ve misafirlerine eşsiz bir deneyim sunan Lujo Hotel, restoran yönetimi, restoran rezervasyon yönetimi, restoran masa yönetimi ve misafir geri bildirimlerinin yönetilmesi süreçlerini daha etkili ve verimli yönetmek, misafir memnuniyetinin arttırmak ve operasyonel süreçlerin daha verimli yönetilmesi adına bir restoran rezervasyon uygulaması çözümü arayışı içerisindeydi.
Her gün 9 farklı restoranda binlerce misafire A La Carte hizmeti verebilmek için rezervasyon süreçlerini hızlandırmak, operasyonel verimliliği arttırmak ve restoranlardaki misafir memnuniyetini ölçümleyip analiz etmek.
Sadece Fine-Dining restoranlar için değil, All Inclusive oteller için de restoran yönetimi, rezervasyon yönetimi ve masa yönetiminin misafir memnuniyeti için ne kadar önemli ve etkili olduğunu söylemek gerekir. Misafir geri bildirimlerinin hizmet kalitesini arttırmak, operasyonel verimliliği arttırmak ve olası sorunları tespit etmek adına etkili bir yöntem olduğu da yadsınamaz bir gerçek.
Başarılı bir restoran rezervasyon uygulaması ile Lujo Hotel’in yakalamış olduğu bu eşsiz başarıya sizler de kendi restoranlarınızda ulaşmak için 0212 211 86 44 numaralı telefondan veya info@rezervem.com.tr e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Turizm sektöründe de başarı, dijital dönüşümden geçiyor! Bu başarıya Rezervem ile siz de ulaşabilirsiniz.
Rezervem'in hakkında daha fazla bilgi almak için Restoran Rezervasyon Uygulaması sayfamızı inceleyebilirsiniz.
A’la Carte Restoranı Olan Otellerde Neden Rezervasyon Yönetim Sistemi Kullanılmalı? başlıklı blog yazımıza da buradan ulaşabilirsiniz.