Restoranınızın artan no-show oranları nedeni ile her gün para kaybetmesi yerine,
Rezervem'in Ödeme Çözümleri özelliği ile bu durumu tersine çevirmek ister misiniz?
Misafirlerinizden kolayca provizyon / ön ödeme alın
No-Show oranlarını etkili biçimde düşürün
Misafirlerinize sorumluluk bilinci kazandırın
Boş masaların can sıkıcı ve sinir bozucu olmasından kurtulmak adına size enfes bir önerimiz var.
No-Show oranlarını düşürmek adına yenilikçi ve kusursuz bir çözüm olan Rezervem'in Ödeme Çözümleri sayesinde müşterilerinizin rezervasyona riayet etme oranını arttırabilirsiniz. Böylelikle de no-show oranlarını düşürmek adına kusursuz bir çözüme sahip olabilir ve harika sonuçlar elde edebilirsiniz.
Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm başlıklı blog yazımızı okumak için buraya tıklayın.
Rezervasyonu onaylamak için talep edeceğiniz provizyon veya ön ödeme için misafirinize bir link (bağlantı) gönderilir ve misafiriniz kart bilgilerini girerek işlemini kendisi gerçekleştirir. Alınan provizyon rezervasyon gününe kadar misafirin kredi kartında tutulur.
Misafir restoranınıza geldiği zaman check-in işlemi yapılır ve alınan provizyon otomatik olarak iptal edilir.
Yerli ve Yabancı tüm kredi kartlarından provizyon veya ödeme alabilirsiniz. Yapılan tüm işlemler 3D Secure (Güvenli Ödeme) sistemi ile gerçekleştirilir.
Müşterilerinizin hem rezervasyonu iptal etmediği hem de restoranınıza gelmediği durumlarda bloke edilen ücreti, satış işlemine (payment) dönüştürerek no-show nedeni ile yaşadığınız kayıpların azaltılması sağlayabilirsiniz.
Misafirlerinize sorumluluk yükleyen, sizi de maddi kayıplardan koruyan Ön Ödeme özelliğini Rezervem ile hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Dünyanın en prestijli gastronomi, değerlendirme ve ödül sistemlerinden biri olan Michelin, bu yıl ilk kez ülkemizde birbirinden güzel restoranlarımızı yıldızladı. Michelin yıldızlı restoranların rezervasyon yönetimi, NoShow ile mücadele ve misafir de...
Hangi sektörde olunursa olunsun müşteriden geri bildirim almak, benzersiz bir değere sahiptir. Dışarıdan bir gözle hizmetinizin değerlendirilmesi; eksikleri görebilmek, sorunları fark edebilmek ve tüm bunlara kalıcı çözüm oluşturabilmek için oldukça ...
Restoranlar için misafirlerin yalnızca sayılardan ibaret olmaması önemli kurum değerlerinden biridir. Rezervasyonunu sorunsuzca gerçekleştiren bir misafir restorana ulaştığında, o kişiye ismiyle hitap edilmesi, daha önceden restorana geldiyse bunun b...