Misafir datalarını anlamlı pazarlama verilerine dönüştürebilirsiniz?

Misafir datalarını anlamlı pazarlama verilerine dönüştürebilirsiniz?

İyi bir restoran rezervasyıb yönetim sistemi, masa yönetimini kusursuz işleyen dişli çarklar gibi gerçekleştirmenize ve no-show oranını minimize edebilmenize olanak tanır. Ancak “mükemmel” bir restoran yönetim sistemi, yalnızca restoranınız için rezervasyon yönetimi yapmakla kalmaz, aynı zamanda süreç boyunca elde edilen tüm tecrübelerden en yüksek düzeyde yararlanır, krizleri fırsata, verileri müşteriye dönüştürmeyi olanaklı kılar. Rezervem’in benzersiz restoran pazarlama araçları, misafir datalarını anlamlı pazarlama verilerine dönüştürür ve her bir müşterinin davranış ve eğilimlerini özel olarak ilginize sunar. Böylece aynı anda hem restoranınızda yemek yiyen konuklarınızı hem eski misafirlerinizi hem de dışarıdaki potansiyel müşterileri yönetebilmenizi sağlar.

Misafirlerinizi Hatırladığınızı Gösterin

Restoranınızda yemek yiyen herkesin doğum gününü, onlar için özel olan tarihleri veya hangi özel günleri kutladıklarını bilmeniz mümkün mü? Geleneksel yönetim sistemleri için bu soru ne kadar ütopik olsa da Rezervem ile artık mümkün! Restoran yönetimi modülünün pazarlama araçları sayesinde misafirlerinize ait özel gün verilerini tutabilir ve onlara özel kampanyalar sunabilirsiniz. Nasıl mı? Örneğin Mart ayında bir konuğunuz restoranınızda doğum gününü kutladıysa restoran yönetim modülü bu bilgiyi kayıt altına alır ve bir sonraki yıl aynı tarihte size hatırlatır. Müşterinize doğum gününe özel fırsatlar sunarken geriye yalnızca kurum imajınızın ve misafirlerinize özel hissettirmenin keyfini çıkarmak kalır.

Krizleri Fırsata Dönüştürün

No-show restoran yönetiminin gerçeklerinden biri olsa da ne kadar can sıkıcı olabildiğini bilirsiniz. Rezervem restoran yönetim modülü sayesinde misafirlerinize ulaşabilir: “Rezervasyonuna gelememene üzüldük, kaçırdığın yemeği telafi edebilmek için adına bu hafta kullanabileceğin %10 indirim tanımlıyoruz.” gibi mesajlarla onları yeniden kazanabilirsiniz. Böylece yalnızca no-show bir rezervasyonu aktif rezervasyona dönüştürmekle kalmaz, WOMM pazarlama ile müşteri memnuniyetine verdiğiniz önemi potansiyel müşterilerinize yayabilirsiniz.

Özelleştirilmiş Fırsatlarla Akılda Kalın

Restoran pazarlaması için yolu mutfaktan geçen pek çok strateji mevcut. Ancak verimli pazarlama araçları ile leziz yemekler ve leziz kampanyaları birleştirebilir, restoranınız için nokta atışı pazarlama stratejileri geliştirebilirsiniz. İş yemeği, Sevgililer Günü, yıldönümü gibi kutlamalar için ilgili misafirlerin listesini tutan modül, kendilerine hitap eden alanlarda promosyon ve hediyeler oluşturacağınız misafirlerinizin hafızalarında kalıcı olmanıza olanak tanır. Ayrıca restoranınızı tercihleri için teşekkür bildirimi yapabileceğiniz gibi indirim, kampanya ve yeniliklerden haberdar olmaları adına konuklarınıza aylık bültenler iletebilirsiniz. Böylece her bir konuğunuzu yakından tanıdığınızı ve özel olarak ilgilendiğinizi gösterebilir, kendini özel hissetmek isteyenlerin uğrak noktası olabilirsiniz.

Mutfağınızla Öne Çıkın, Değerlerinizle Konuşulun

Güçlü bir mutfak, bugünlerde yalnızca başarılı şeflerinizin olması ile mümkün. Ancak müşteri memnuniyeti, personelin gülen yüzü, insana değer verme politikası gibi kurum değerleri, başarının asıl anahtarı. Bazen çok leziz yemekler, eksik hizmetler nedeniyle misafirlerin hafızalarına olumsuzluklarla kazınabilir. Bazense her yerde yiyebileceğiniz bir yemek, düşünceli bir hareket ile konuklarınızın aklında en iyisi olarak kalabilir. Rezervem, en iyisi olmak ve en iyisi kalmak isteyen restoranların çözüm ortağıdır.

Rezervem'in Pazarlama Araçları özelliği ile daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayın.