Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti

Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti

Ege’nin “Altın Gerdanlı” kenti Didim’de misafirlerine eşsiz deneyimler sunan Yacht Club Hotel ile çalışmaya başladığımızı bildirmekten gurur duyuyoruz.

“Altın kumlu” plajları, antik çağın Anadolu’daki en önemli tapınaklarından olan “Apollon Tapınağı”, yeşil ve mavinin en güzel tonlarının buluştuğu koylar, felsefe tarihinin temel taşlarına ev sahipliği yapan Milet, Helenistik dönemin en güzel ve çağdaş kentlerinden birisi sayılan Priene, şehrin sembollerinden Medusa, tarihi kalıntıları ve barındırdığı kuş türleriyle Bafa Gölü… Ege’nin “Altın gerdanlı” kenti Didim...

Tarihi ve doğal güzelliklerin beşiğindeki Ege’ nin cennet köşesi Didim, yüzlerce yıllık geçmişin getirdiği zenginliğin yanı sıra Ege’ nin en güzel kıyılarına sahip. Didim bu çok özel lokasyonda Didim Yacht Club’ ın 16 odası, kişiye özel hizmet anlayışı ve kompakt mimarisiyle 12 ay boyunca sizi evinizde hissettiriyor. Didim Yacht Club; İzmir Adnan Menderes Uluslararası Havaalanına 145 km, Milas Bodrum Uluslararası Havaalanı 90 km ve Didim şehir merkezine 5 km uzaklıktadır.

Yacht Club Hotel, Restoran Rezervasyon Yönetimi başta olmak üzere, no-show sorunu ile mücadele için Rezervem'in Ön Ödemeli Rezervasyon özelliği ile misafirlerinden kolayca ön ödeme (provizyon) alabilmektedir. Misafirleri ile iletişimi güçlendirmek adına tüm süreçlerde misafirlere sms ve e-posta ile bilgilendirme yapabiliyor. Misafirlerinin deneyimlerini takip etmek ve hizmet kalitesini arttırmak için de Rezervem'in Misafir Geri Bildirimleri özelliğini kullanıyor. Bu sayede restoranda olup bitenleri misafirlerinin gözünden görme imkanı buluyor.

Güncel Blog Yazılarımız

Misafir geri bildirimleriyle restoranınızın geleceği için profesyonel ve parlak bir rota çizin
Misafir geri bildirimleriyle restoranınızın geleceği için profesyonel ve parlak bir rota çizin

Hangi sektörde olunursa olunsun müşteriden geri bildirim almak, benzersiz bir değere sahiptir. Dışarıdan bir gözle hizmetinizin değerlendirilmesi; eksikleri görebilmek, sorunları fark edebilmek ve tüm bunlara kalıcı çözüm oluşturabilmek için oldukça ...

Ön Ödemeli Rezervasyon İle Restoranlar İçin Maliyet Kontrolü
Ön Ödemeli Rezervasyon İle Restoranlar İçin Maliyet Kontrolü

Rezervasyon sistemlerinde meydana gelen aksaklıkların ve uzun bekleme listelerinin en büyük nedenlerinden biri de no-show rezervasyonlardır. Bu durum, sıklıkla tekrarlandığında aynı zamanda işletmeler için büyük bir maliyet ve itibar kaybına yol açar...

Restoran rezervasyon uygulaması
Restoran rezervasyon uygulaması

Tek taraflı iletişimin etki düzeyi, her zaman interaktif iletişimlerin arkasında kalmıştır. İnteraktif iletişim sayesinde taraflar, iletişime ortak bir katkıda bulunarak iletişimi daha değerli ve etkili hale getirir. Peki karşılıklı iletişimin ya da ...