Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti

Yacht Club Hotel Misafirlerine Eşsiz Bir Deneyim Sunmak İçin Rezervem'i Tercih Etti

Ege’nin “Altın Gerdanlı” kenti Didim’de misafirlerine eşsiz deneyimler sunan Yacht Club Hotel ile çalışmaya başladığımızı bildirmekten gurur duyuyoruz.

“Altın kumlu” plajları, antik çağın Anadolu’daki en önemli tapınaklarından olan “Apollon Tapınağı”, yeşil ve mavinin en güzel tonlarının buluştuğu koylar, felsefe tarihinin temel taşlarına ev sahipliği yapan Milet, Helenistik dönemin en güzel ve çağdaş kentlerinden birisi sayılan Priene, şehrin sembollerinden Medusa, tarihi kalıntıları ve barındırdığı kuş türleriyle Bafa Gölü… Ege’nin “Altın gerdanlı” kenti Didim...

Tarihi ve doğal güzelliklerin beşiğindeki Ege’ nin cennet köşesi Didim, yüzlerce yıllık geçmişin getirdiği zenginliğin yanı sıra Ege’ nin en güzel kıyılarına sahip. Didim bu çok özel lokasyonda Didim Yacht Club’ ın 16 odası, kişiye özel hizmet anlayışı ve kompakt mimarisiyle 12 ay boyunca sizi evinizde hissettiriyor. Didim Yacht Club; İzmir Adnan Menderes Uluslararası Havaalanına 145 km, Milas Bodrum Uluslararası Havaalanı 90 km ve Didim şehir merkezine 5 km uzaklıktadır.

Yacht Club Hotel, Restoran Rezervasyon Yönetimi başta olmak üzere, no-show sorunu ile mücadele için Rezervem'in Ön Ödemeli Rezervasyon özelliği ile misafirlerinden kolayca ön ödeme (provizyon) alabilmektedir. Misafirleri ile iletişimi güçlendirmek adına tüm süreçlerde misafirlere sms ve e-posta ile bilgilendirme yapabiliyor. Misafirlerinin deneyimlerini takip etmek ve hizmet kalitesini arttırmak için de Rezervem'in Misafir Geri Bildirimleri özelliğini kullanıyor. Bu sayede restoranda olup bitenleri misafirlerinin gözünden görme imkanı buluyor.

Güncel Blog Yazılarımız

A’la Carte restoranı olan otellerde neden rezervasyon yönetim sistemi kullanılmalı?
A’la Carte restoranı olan otellerde neden rezervasyon yönetim sistemi kullanılmalı?

Teknolojinin hayatımızın büyük bir parçasında yer aldığı şu dönemde Fine-Dining restoranlarda olduğu gibi A’la Carte hizmet veren restorana sahip otellerin de hizmet kalitesine teknolojiyi entegre etmesi şart oluyor.

Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün - Restoranlar için CRM
Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün - Restoranlar için CRM

Restoranlar için misafirlerin yalnızca sayılardan ibaret olmaması önemli kurum değerlerinden biridir. Rezervasyonunu sorunsuzca gerçekleştiren bir misafir restorana ulaştığında, o kişiye ismiyle hitap edilmesi, daha önceden restorana geldiyse bunun b...

Misafirlerinizi en sadık müdavimlere nasıl dönüştürebilirsiniz?
Misafirlerinizi en sadık müdavimlere nasıl dönüştürebilirsiniz?

Restoranlar için misafirleriyle özel bir iletişim kurmaktan daha değerli hiçbir şey yoktur. Bir müşterinin restorana müdavim olabilmesini sağlayan etmenler arasında her ne kadar yemeğin lezzeti yer alsa da esasında en önemli husus, misafir ile kurula...