Restoran Rezervasyon Uygulaması

Restoran Rezervasyon Uygulaması

Restoran rezervasyonlarınızı yönetmekte sorun yaşıyor ve bu sebeple müşteri kaybettiğinizi mi düşünüyorsunuz? Tüm bunları ortadan kaldıracak yepyeni bir çözümle tanışmaya ne dersiniz?

Rezervasyon süreci, bir restoran için misafir yönetiminin köşe taşıdır. Basit gibi görünen bu süreç ile karmaşaya ve uzun bekleme sürelerine mahal vermeden restoran kapasitesini en verimli şekilde kullanmak mümkündür. Ancak başarılı bir rezervasyon yönetimi ile zamandan ve maliyetten tasarruf edebilmek, sabit müşteri kitlenize yenilerini ekleyebilmek, gelecek rezervasyon planlarınızı restoranınıza özgü hazırlanan istatistikler üzerinden hazırlayabilmek ve anlık aksaklıkları tolere edebilmek olanaklı hale gelir. Güçlü bir altyapıda kurgulanan restoran rezervasyon uygulaması, mutfağınızdan çıkan lezzetlerin oluşturduğu müşteri memnuniyetine gölge düşmesini engeller ve zihinlerde samimi, mutlu, özel ve değerli bir restoran deneyiminin kalıcı olmasını sağlar.

Restoranınızı Kusursuzca Yönetin

Kusursuzca tüm restoran süreçlerinizi yönetmek için dijitalleşmeye kapı aralamanız artık bir nevi gerekliliktir. Dijitalleşme, otomasyon, entegrasyon, inovasyon ve teknoloji kavramları, hayatın her alanında olduğu gibi restoran rezervasyon yönetimi süreçlerinde de kendine yoğun bir şekilde yer bulur. Restoranların kusursuzca yönetilmesi ve misafirlerine mükemmel bir deneyim sunması için tüm süreçlerini dijitalleştirmesi, hızlandırması, karışıklığa mahal vermeyecek şekilde kurgulaması gerekir. Rezervasyon, restoran süreçlerinin misafirle temas edilen ilk ve en önemli noktası olduğu için mutlaka restoran rezervasyon uygulaması ile birlikte bu aşamanın hayata geçirilmesine ihtiyaç duyulur. Kusursuzluk için otomasyon, otomasyon için güçlü bir yazılım gerekir. İşte tam da bu noktada bir restoranın en önemli ihtiyaçlarını karşılayan Rezervem'in restoran rezervasyon programı belirir ve mükemmelleşmeye ilk adım atılır.

Tek Elden Tüm Rezervasyonları Yönetin

Bir restoran için misafirleriyle temasa geçtiği ilk an rezervasyon aşamasıdır. Bu nedenle rezervasyon süreçlerinin sorunsuzca yürütülmesi, restorana eşsiz bir marka değeri ve memnun müşteri portföyü sağlar. Rezervem'in restoran rezervasyon programı, rezervasyon aşamasının öneminin farkında olarak restoranların ihtiyaç duyacağı tüm bilgileri toplar, sıralar, filtreler ve tek ekranda rezervasyon yönetimi yapılacak şekilde modülü kullanan personelin hizmetine sunar.

Böylece rezervasyon yaptıran misafirlerin kimler olduğu, saat kaçta gelecekleri, rezervasyonun hangi aşamada bulunduğu (onay/iptal/ödeme bekliyor), misafirin özel isteklerinin olup olmadığı otomatik olarak listelenir. İhtiyaç duyulan tüm bu bilgilere hızlıca erişilmesini sağlayan restoran rezervasyon programı, aynı zamanda yeni rezervasyonların saniyeler içerisinde oluşturulmasına, düzenleme ve iptal gibi birçok işlemin yapılmasına olanak tanır. Tek elden tüm rezervasyonlarını yönetmek isteyenler için Rezervem'in restoran rezervasyon uygulaması benzersiz avantajlarla her zaman restoranların yanında!

İnteraktif Rezervasyon Yönetimi

Tek taraflı iletişimin etki düzeyi, her zaman interaktif iletişimlerin arkasında kalmıştır. İnteraktif iletişim sayesinde taraflar, iletişime ortak bir katkıda bulunarak iletişimi daha değerli ve etkili hale getirir. Peki karşılıklı iletişimin ya da interaktif iletişim modellerinin restoran rezervasyon uygulamasına uygulanması mümkün müdür?

Rezervem'in restoran rezervasyon uygulaması sayesinde yeni bir rezervasyon oluştuğunda ilgili misafire rezervasyonla ilgili hem SMS hem e-posta bildirimi otomatik olarak gönderilir. Böylece rezervasyonun ne aşamada olduğu sorusunun ucu asla açık bırakılmaz ve misafir anında bilgilendirilir. Rezervasyonu hakkında saniyeler içerisinde bilgilendirilen misafirin restoranla iletişim kurabilmesine ve planlamalarını yapabilmesine olanak tanınır.

Restoran eğer ön-ödemeli rezervasyon sistemini tercih ediyorsa, restoran rezervasyonu yaptırmak isteyen misafirlere rezervasyon kayıtlarının alındığı bilgisinin yanı sıra rezervasyonlarını tamamlayabilmeleri için ön-ödeme linki paylaşılır. Ön ödemeyi yapan misafirin rezervasyonuna ilişkin tüm işlemler tamamlanmış olur. Rezervasyon iptal edildiğinde veya rezervasyon yaptıran kişi sayısı, rezervasyon saati değiştiğinde de misafirler rezervasyon yönetimi modülü sayesinde otomatik olarak bilgilendirilir. Tüm bu olanaklar sayesinde bilginin tek tarafta yer aldığı bir iletişim yerine misafir ile restoranın birlikte katkı sağladıkları interaktif bir iletişim geliştirilerek restoran rezervasyon yönetimi süreci ilgi çekici hale getirilir.

İstatistiklerle Büyük Resmi Görün

Restoran rezervasyon yönetimi ile hangi gün kaç rezervasyon olduğunu, kaç misafir için rezervasyonun organize edildiğini, kaçının iptal edildiğini, kaçı için ön ödeme beklendiği gibi önemli veriler görülebilir. Bu istatistikler sayesinde restoranlar için rezervasyon planlaması yapılmasına olanak tanınır ve güncel duruma göre aksiyon alınabilir. Üstelik talep edilmesi halinde istenilen formatta bu bilgilerin çıktısı alınarak restoran girişinde karşılama esnasında kullanılabilir. Restoran rezervasyon sistemi ile büyük resmi görmek ve restoranınızın geleceğini gerçek verilerle inşa etmek istemez misiniz?

Rezervasyonları Kategorize Edin

Misafirlerinizin rezervasyon yaparken belirttiği detayları, etiket kullanımı ile sistematik hale getirebilirsiniz. Restoran rezervasyon yönetimi modülünün etiketlendirme özelliğiyle birlikte misafirlerinizin rezervasyonlarını “Doğum Günü, İş Yemeği, Yıl Dönümü” ve benzeri isimlerde kategorize edebilir ve onlara özel sunumlarda bulunabilirsiniz. Rezervasyona ilişkin özel notları da bu şekilde sisteme ekleyebilir ve böylece altyapısı güçlü rezervasyon yönetimi sisteminiz sayesinde memnun müşteri portföyünüzü genişletebilirsiniz. Sizce de müşteri memnuniyetinde zirvede yer almanızın vakti gelmedi mi?

Rezervem'in restoran rezervasyon uygulamasını daha detaylı incelemek için buraya tıklayın.

Güncel Blog Yazılarımız

A’la Carte restoranı olan otellerde neden rezervasyon yönetim sistemi kullanılmalı?
A’la Carte restoranı olan otellerde neden rezervasyon yönetim sistemi kullanılmalı?

Teknolojinin hayatımızın büyük bir parçasında yer aldığı şu dönemde Fine-Dining restoranlarda olduğu gibi A’la Carte hizmet veren restorana sahip otellerin de hizmet kalitesine teknolojiyi entegre etmesi şart oluyor.

Misafir geri bildirimleriyle restoranınızın geleceği için profesyonel ve parlak bir rota çizin
Misafir geri bildirimleriyle restoranınızın geleceği için profesyonel ve parlak bir rota çizin

Hangi sektörde olunursa olunsun müşteriden geri bildirim almak, benzersiz bir değere sahiptir. Dışarıdan bir gözle hizmetinizin değerlendirilmesi; eksikleri görebilmek, sorunları fark edebilmek ve tüm bunlara kalıcı çözüm oluşturabilmek için oldukça ...

Otomatik bildirimlerle nasıl zamandan tasarruf edebilir ve gelirinizi arttırabilirsiniz?
Otomatik bildirimlerle nasıl zamandan tasarruf edebilir ve gelirinizi arttırabilirsiniz?

Restoranlar için misafirleriyle güçlü bir bağ kurabilmek, onlarla iletişimde kalabilmek ve onlardan geri bildirimler alabilmek eşsiz bir değere sahip olup bir ticari işletme olarak faaliyet göstermek suretiyle kârlılık oranlarını yükseltmeyi hedefley...