Misafirlerinizi Özel Hissettirmenin Etkili Bir Yolu: Geri Bildirimler

Misafirlerinizi Özel Hissettirmenin Etkili Bir Yolu: Geri Bildirimler

Ticari işletmelerin istikrarlı ve ivmeli bir büyüme yakalamasının yolu, müşterileriyle güçlü bir bağ kurmalarından geçer. Müşterilerle olan pozitif iletişim ve etkileşim, insani duygularla beslendiğinde kuvvetli bir bağ kaçınılmaz hale gelir. Özellikle restoran işletmeleri gibi insanlarla iç içe olan, kişisel temas kuran, insani birçok mimik ve jestin ön planda olduğu sektörlerde etkili bir ilişki inşa edebilmek, olmazsa olmazlar arasındadır. Tahmin ediyoruz ki şu an aklınızda “Peki restoranımla misafirlerim arasında nasıl bu eşsiz bağı kurabilirim?” gibi pek çok soru var. Belirtmekte fayda var ki bu bağı inşa etmenin sayısız farklı yöntemi ve aşaması bulunuyor. Ancak bu bağı inşa etmenizin önemli yollarından birinin müşterilerinize kendilerini ifade edebilecekleri bir alan tanımak olduğunu söyleyebiliriz. Neden mi? Hemen sizi yazımızın devamına alalım.

İfade Etme Tutkusuna Hitap Etmek

Her birimiz kendimizi ifade etmek isteriz. Düşüncelerimizi söylemek, hissettiklerimizi bir başkasına anlatmak ve deneyimlerimizi aktarmak, doğamızı var eden temel bir bileşendir. İçsel dünyamızda, kendimizi ifade ettiğimiz ve düşüncelerimizin dinlendiği ortamlarda bulunmayı arzularız. Restoranların misafir geri bildirimleri alması, işte tam da bu arzuya hitap eden bir aksiyon olarak karşımıza çıkar.

Misafirlerinin kendisini ifade etmesine, aldığı hizmetteki deneyimlerini aktarmasına ve düşüncelerini açıkça söylemesine olanak tanıyan misafir geri bildirimleri, insanın içsel dünyasındaki o temel bileşeni yakalar ve ifade etme tutkusuna hitap eder. Bu sayede kendini ifade ettiği yerde olmayı arzulayan her insan gibi misafirlerin zihninde restoran olumlu, sempati duyulan bir mekan izlenimi bırakır.

Misafirlerinizin Etken Olduğunu Anlatmak

Misafir geri bildirimleri sayesinde restoranınızın nezdinde misafirlerinizin yalnızca ‘edilgen’ konumda olan bir hizmet alıcısı olduğu algısını yıkar, yeni ve güçlü bir doğru inşa edersiniz. Bu doğru; misafirlerinizin sizin restoranınız için ‘etken’ bir konumda olduğudur. Hizmet sunduğunuz misafirlerinize hizmetten memnun kalıp kalmadığını bir sistematik dahilinde sormak ve hizmeti değerlendirmelerini sağlamak, onların fikirlerine değer verdiğinizin en açık belirtecidir. Bu sayede misafirlerinizin değerlendirmelerini almak istemenizin sebebinin, restoranınızda bir eksiklik varsa bunu gidermek olduğunu ve yapılacak bir puanlama ile restoranın bütününde değişiklik yapılmasına etki edebileceklerini en iyi şekilde lanse edersiniz.

Restoranınızın Şeffaflığını Hissettirmek

Olumlu ya da olumsuz olarak eleştirilmek, esasında bir yüceliği temsil eder. Fikirlere, düşüncelere, görüşlere, yorumlara saygı duyma yüceliği... Misafir geri bildirimleri ile restoranınızı bu güzel ve ilkesel duruşa layık görürken aynı zamanda değerlendirilmekten çekinmediğinizi yansıtarak restoranınızın şeffaf yapısını gözler önüne serersiniz. Eleştirilmekten çekinmeyen bir restoran hakkında misafirlerinizin aklına gelebilecek ilk düşünce, restoranın verdiği hizmetin arkasında olduğudur.

Misafir Geri Bildirimleri Özelliği ile Rezervem Yanınızda

Basit gibi görünen ancak restoranların yukarı yönlü bir büyüme sağlaması ve birinci sınıf hizmet vermesi için önemli bir rol üstlenen misafir geri bildirimleri, Rezervem tarafından sunulan etkili bir özelliktir. Bu özellik sayesinde restoranınızda ağırladığınız misafirlere sms/e-posta bildirimi yapılır ve misafirleriniz ‘Servis, Yemek, Ambiyans ve Müzik’ kategorilerinde 1 ile 5 puan arasında değerlendirmesini gerçekleştirebilmekte ve ekstra özel notlarını da iletebilmektedir. Ek olarak Kokteyller (İçecekler) ve Vale hizmetiniz için de geri bildirim talep edebilirsiniz. Rezervem’in misafir geri bildirimleri özelliği ile tüm noktalardan geri bildirim alabilirsiniz.

O vakit misafir geri bildirimleri ile misafirlerinizin kendini ifade etme tutkusuna hitap etmeye, onlara restoranınızın vazgeçilmez bir parçası olduklarını belirtmeye, özel olduklarını hissettirmeye, aranızda güçlü bir bağ kurmaya ve bütün bunları gerçekleştirirken restoranınızın şeffaflığını gözler önüne sermeye ne dersiniz?

Rezervem'in Misafir Geri Bildirimleri özelliği hakkında daha detaylı bilgi için buraya tıklayın.

Güncel Blog Yazılarımız

Online Rezervasyon Sistemi İle Rakiplerinizin Bir Adım Önünde Olun
Online Rezervasyon Sistemi İle Rakiplerinizin Bir Adım Önünde Olun

Bugünlerde yaşamın müzmin koşuşturması içerisinde kişisel işlerimiz için vakit ayırmak gittikçe zorlaşıyor. İşte tam da bu yüzden dünyadaki tüm kurumlar ve sistemler mümkün olan her alanda otomasyona doğru evriliyor. Eğlence ve yemek sektörü, yıllard...

Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm: Ön ödemeli rezervasyon
Restoranların kronik No-Show sorununa kalıcı bir çözüm: Ön ödemeli rezervasyon

Restoranlar için no-show; kârlılık oranını düşüren, verimsizliği arttıran, ciddi oranlarda zarara sebep olan kronik bir problemdir. Rezervasyonunu tamamlayan misafirin rezervasyonuna gelmemesi, o misafir için yapılan hazırlıklar, ayırılan masa, dolul...

Rezervasyon iptali ve No-Show pranlarını düşürmek için bilmeniz gerekenler
Rezervasyon iptali ve No-Show pranlarını düşürmek için bilmeniz gerekenler

Hayat süprizlerle dolu, planlar son dakikada değişebilir veya iptal olabilir. Peki, misafirlerinizin rezervasyonlarına gelmemelerinin nedenleri sadece bu olabilir mi? Aslında nedenler bunlarla sınırlı değil.