Lujo Hotel Bodrum’a Dünya Çapında Ödül

Lujo Hotel Bodrum’a Dünya Çapında Ödül

Seyahat evreninin prestijli ödüllerini markalara layık gören World Travel Awards organizasyonu, her sene olduğu gibi 2020 senesi için de seyahat, turizm ve konaklama sektöründeki başarılı firma ve markaları birbirinden değerli ödüllerle onurlandırdı. 2021 yılında 28’incisi düzenlenecek olan organizasyon, seyahat ve turizm bağlantılı sektörlerdeki başarılı kuruluşların global olarak tanınmasını ve ödüllerle takdir edilmesini sağlamayı amaçlamaktadır. Uluslararası yüzlerce firmanın boy gösterdiği, çeşitli kriterlere göre oy usulü sıralandığı listelerde yalnızca “en iyi” markalar ödüllendirilmektedir. Lujo Hotel Bodrum ise “en iyi” kategorisinde değerlendirilerek World Travel Awards 2020’de “Dünyanın Önde Gelen Lüks Plaj ve Tatil Oteli” ödülüne layık görüldü. Aynı zamanda “Avrupa’nın Önde Gelen Lüks Tatil Oteli” ödülünü de alarak 2020 yılını adeta bir ödül şöleniyle tamamladı.

Sektörde böylesine önemli bir ödüle birlikte çalıştığımız Lujo Hotel Bodrum’un layık görülmesi, bizler için tarifsiz bir gurur kaynağı oldu. Faaliyet gösterdiği alanlarda kurumsal soğukluk yerine konforu ve samimiyeti önceleyen Lujo Hotel Bodrum, sanatsal dokunuşlarla kurguladığı yapısıyla misafirlerine yalnızca sade bir otel konsepti değil yaşam alanı sunmaktadır. World Travel Awards 2020’de aldığı ödülleri “Lifestyle” alanında alması, sunulan hizmetlerin başarıya ulaştığının bir göstergesi olup Lujo’nun özgün, yenilikçi, heyecanlı ve otelin Satış ve Pazarlama Direktörü Çağsal Kılıçkaya deyişiyle o eşsiz “Turuncu Ruhunu” yansıtmaktadır.

Türk Sermayesi İle Başlayan Serüven

Türk Sermayesi İle Başlayan Serüven

2017 yılında tamamen Türk sermayesi ile yepyeni bir marka serüvenine başlayan Lujo Hotel Bodrum’un bu ödülü kazanmasındaki en önemli etmen, hiç şüphesiz misafirleriyle profesyonellik ve samimiyet temelinde kurduğu insan ilişkileridir. Güler yüzlü ekibi, klişelerden uzak otel konsepti, tamamen müşteri memnuniyeti merkezinde inşa ettiği iş anlayışı, Lujo’nun misafirleri nezdinde samimiyetiyle öne çıkmasını sağlamıştır. Talepleri hızlıca karşılayabilmesi, rezervasyon yönetimi işlemlerini sorunsuzca gerçekleştirebilmesi, yüksek sayılarla ifade edilebilecek konaklayan misafirlerin yiyecek içecek servislerini eksiksiz hazır edebilmesi ise Lujo’nun profesyonelliğini ortaya koymaktadır.

Otelcilik, konaklama ve turizm sektöründe mükemmele ulaşma hedefi doğrultusunda tüm iş süreçlerini planlayan Lujo Hotel Bodrum, misafirlerinin konforu için önemli adımlar atmış, otel içerisinde yapılan tüm işlemlerin dijitalleşmesini sağlayarak süreç koordinasyonunda hızlı ve erişilebilir bir konuma ulaşmıştır. Otel süreçlerinde kilit bir öneme sahip olan restoranlara ilişkin tüm süreçlerin dijitalleşmesi noktasında Rezervem ile yolları kesişen Lujo Hotel Bodrum, otel içerisindeki 9 adet À La Carte restoran için restoran yönetimi başta olmak üzere rezervasyon yönetimi, masa yönetimi ve misafir geri bildirimlerinin takip edilmesinde Rezervem'in güçlü restoran rezervasyon sistemi altyapısını kullanmaktadır.

Rezervasyon Oluşturma Süresi Yalnızca 13 Saniye!

Rezervasyon Oluşturma Süresi Yalnızca 13 Saniye!

Otellerde hız, özellikle restoran süreçlerinde büyük bir öneme sahip olup ufak bir karışıklığın veya yavaşlığın meydana gelmesinde ciddi müşteri memnuniyetsizlikleri oluşabilmektedir. Söz konusu oteller, Lujo Hotel Bodrum gibi binlerce kişinin aynı anda restoran rezervasyonu oluşturduğu, yemek yediği, geri bildirimde bulunduğu büyük çaplı oteller ise restoran yönetimi olmazsa olmazdır. Hızlı ve profesyonel olmanın ne denli önemli olduğunun bilinciyle Lujo’da kullanılan Fidelio yazılımı ile Rezervem yazılımının entegrasyonunu yapan firmamız, restoran yönetimi noktasında devrim niteliğinde yenilikler sağlamış, rezervasyon oluşturma süreçlerini %83 oranında hızlandırarak personellerin rezervasyon oluşturma sürecini yalnızca 13 saniyeye indirmiştir.

Turizm sektöründe de başarı, dijital dönüşümden geçiyor!

Tüm bu yeniliklerin yanı sıra Rezervem tarafından geliştirilen tablet uygulaması sayesinde misafir oda numaraları üzerinden check-in ve check-out işlemleri yapılabilmekte, anlık olarak boş/dolu masalar görülerek misafirlerin en müsait yerlere yönlendirilmesi olağanüstü bir hızla gerçekleştirilmektedir. Masa yönetimi süreçleri kapsamında check-out yapan misafirlere restoran deneyimlerini puanlamaları için otomatik olarak sms/e-posta gönderilerek geri bildirimler alınmakta, olumlu/olumsuz tüm misafir deneyimlerine yönelik yetkili personeller tarafından vakit kaybetmeksizin adım atılabilmektedir.

Dünya Markası Olmak Tesadüf Değil

Dünya Markası Olmak Tesadüf Değil

Lujo Hotel Bodrum’un World Travel Awards 2020’de hem “Dünyanın Önde Gelen Lüks Plaj ve Tatil Oteli” hem de “Avrupa’nın Önde Gelen Lüks Tatil Oteli” ödülüne layık görülmesi, esasında akıllı bir gayretin beklenen sonucudur. Keza tüm otel süreçlerinde profesyonellerle çalışması, inovasyon ve otomasyona oldukça önem vermesi, onu dünyadaki diğer rakiplerinden ayırmış ve öne çıkartmıştır. Restoran rezervasyon yönetimi başta olmak üzere restoran yönetimi, masa yönetimi ve geri bildirim takiplerinde Rezervem'i tercih eden Lujo Hotel Bodrum’un Dünya çapındaki bu başarısında katkımız olduğu için müşterimizin mutluluğunu paylaşıyor, başarılarının devam etmesini diliyoruz.

Otel restoran yönetimi süreçlerinin dijitalleşmesinde yalnızca Fine Dinning restoranlar için değil All Inclusive oteller için de kaliteli çözümler sunan Rezervem ekibi olarak dünya markası olma hedefindeki tüm otellerin çözüm ortağı olmayı ve yeni başarılara birlikte imza atmayı heyecanla bekliyoruz. Rezervem ile otelinizin restoranlarında ağırladığınız misafirlerin aklında lezzetli bir tat bırakın.