Online Rezervasyon Sistemi İle Rakiplerinizin Bir Adım Önünde Olun

Negative Space adlı kişinin Pexels'daki fotoğrafı

Online Rezervasyon Sistemi İle Rakiplerinizin Bir Adım Önünde Olun

Bugünlerde yaşamın müzmin koşuşturması içerisinde kişisel işlerimiz için vakit ayırmak gittikçe zorlaşıyor. İşte tam da bu yüzden dünyadaki tüm kurumlar ve sistemler mümkün olan her alanda otomasyona doğru evriliyor. Eğlence ve yemek sektörü, yıllardır süregelen geleneksel yapılarını koruma eğiliminde olsa da otomasyona en hızlı uyum sağlayan sektörler arasında. Bu otomasyon modüllerinden en önemli olanı ise şüphesiz online rezervasyon sistemi. Restoran yönetimi yaparken online rezervasyon kullanmak çok da önemli bir iş gibi görünmese de aslen işletme sahiplerini zirveye taşıyacak pek çok avantajı mevcut.

Beklenen Değil Yaratılan Kaliteye Ulaşmak

Favori restoranında ya da arkadaşlarının tüm hafta boyunca bahsettikleri cafede bir haftasonu etkinliği planlayan ziyaretçi üzerine konuşalım. Mekanın ismini arama motorunda arattığında karşısında bir online rezervasyon sistemi bulamazsa en iyi ihtimalle restoranın modern kimliği üzerine negatif bir izlenim edinecektir. En kötü ihtimalde ise aynı lokasyonda yer alan ve internetin olanaklarını sonuna kadar kullanan bir rakip firmanın rezervasyon formunu doldurmaya başlamış olacaktır. Günümüzde pek çok işletme, rezervasyon alabilmek için arama motorlarında rakiplerinin (özellikle internet çağına ayak uyduramayanların) isimlerine reklam vererek potansiyel ziyaretçileri adeta bir mıknatıs gibi çekiyor. Kimileri bunu haksız rekabet olarak adlandırsa da kimileri için savaşta her şey mübahtır. Dolayısıyla otomasyon ve dijitalleşme adına attığınız her adım bir artı puan olarak sizi rakiplerinizden ayrı bir yerde konumlandırıyor ve hanenize yazılıyor.

Rekabetin her geçen gün ivmeyle arttığı yemek sektöründe müşteri taleplerini en üst düzeyde karşılayabilmek bir gereklilik. Dolayısıyla daima sektörün bir adım önünde olabilmek için müşteri talep ve beklentilerini önceden tahmin ederek kendi kalitenizi yaratmanız gerekiyor. Bu noktada ziyaretçilerin işletmenizi internette aratıp bulamaması, beklenen kaliteye yetememek anlamına gelirken her bakımdan gelişmiş bir online rezervasyon modülü kullanarak müşterilerinizi şaşırtmak, yaratılan kaliteye ulaşmak anlamına geliyor.

Müdavimlerin Dışındaki Dünyaya Açılmak

Şef garsonunuzun ya da resepsiyonun telefon numarasını ezbere bilen ziyaretçileriniz elbette işletmenizin en önemli cevherleri. Ancak sizce de oyun kurucular arasında yer almak için bundan daha fazlası gerekmiyor mu? Restoran yönetiminde online rezervasyon, özellikle kendi semtinin popüleri olan işletmeler için internetin sınırsız dünyasına açılmanın yollarından biridir. Bu sayede yalnızca müdavimleriniz için değil, web sitenizi ve rezervasyon sayfanızı internet üzerinden bulan potansiyel ziyaretçiler için de erişilebilir ve talep gören bir konumda olursunuz.

Detaylı Analiz ve Geri Besleme Mekanizması Oluşturmak

Geleneksel rezervasyon, elbette halen pek çok işletme için işleyen bir sistem olabilir. Ancak dijital çağda kalın ajandalar, artık müşteri bilgilerini saklamak için pek de doğru bir yer değil. Akıllı ve modern bir işletme, müşteri datalarının dijital bir arşivini kolaylıkla tutabilir. Zira online rezervasyon sistemi için kullanılan rezervasyon formları aynı zamanda birer lead generation formudur. Bu da rezervasyonlarınızı online kanallar aracılığı ile alarak bir taşla iki kuş vurmanın bir yoludur. Bu sayede ziyaretçi ve müdavim bilgisi listesi tutabilir, özel günlerde, yıldönümlerinde ve kampanya dönemlerinde onlara işletmenizi hatırlatan e-posta ve mesajlar gönderebilirsiniz. Ayrıca müşteri memnuniyet anketleri paylaşabilir, online rezervasyon istatistiklerini çıkararak detaylı analiz yapabilir ve takvimin homojen dağılımını sağlamaya yönelik aksiyonlar alabilirsiniz.

Rezervem'in Online Rezervasyonlar özelliği ile daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayın.

Güncel Blog Yazılarımız

Restoran rezervasyon uygulaması
Restoran rezervasyon uygulaması

Tek taraflı iletişimin etki düzeyi, her zaman interaktif iletişimlerin arkasında kalmıştır. İnteraktif iletişim sayesinde taraflar, iletişime ortak bir katkıda bulunarak iletişimi daha değerli ve etkili hale getirir. Peki karşılıklı iletişimin ya da ...

Restoran rezervasyon programı
Restoran rezervasyon programı

Restoran rezervasyonlarınızı yönetmekte sorun yaşıyor ve bu sebeple müşteri kaybettiğinizi mi düşünüyorsunuz? Tüm bunları ortadan kaldıracak yepyeni bir çözümle tanışmaya ne dersiniz?

Restoran yönetimi için zaman kazandıran 8 ipucu ve püf nokta
Restoran yönetimi için zaman kazandıran 8 ipucu ve püf nokta

Bu içeriğimizde zaman tarafından kurulan söz konusu oyunda başarılı olmak isteyen ve restoran yönetimi için zaman kazanmayı hedefleyenler için 8 ipucu ve püf noktayı sıraladık. Bu ipuçları ve püf noktalar takip edildiğinde dijitalleşmenin ne kadar ön...