Misafirlerinizi müdavimlere dönüştürün - Restoranlar için CRM

Restoranlar için CRM - Misafirlerinizi Müdavimlere Dönüştürün

Restoranlar için misafirlerin yalnızca sayılardan ibaret olmaması önemli kurum değerlerinden biridir. Rezervasyonunu sorunsuzca gerçekleştiren bir misafir restorana ulaştığında, o kişiye ismiyle hitap edilmesi, daha önceden restorana geldiyse bunun bilindiğinin veya anımsandığının misafire çeşitli imgeler ile belirtilmesi, müşteri memnuniyetinde zirvelere ulaşmak isteyen restoranlar için bir gereklilik teşkil eder. Misafir yönetimi modülümüz ile misafirlerinizi özel hissettirmek ve müşteri memnuniyetini zirvelere taşımak artık mümkün! Rezervem misafir yönetimi modülüyle kusursuzluğu birlikte tecrübe edelim.

Sıradanlığı Değil Mükemmelliği Tercih Edin

Rezervasyon yaptıran ve restoranınıza gelen tüm misafirleriniz için misafir yönetimi modülü ile birlikte kayıt oluşturulur. Bu kayıtlarda misafirlerinizin ad-soyad, telefon, e-posta, cinsiyet, doğum tarihi, yıl dönümü ve firma bilgileri gibi ihtiyaç duyulan tüm bilgilerine yer verilir. Böylece daha önceden restoranınıza gelen ve özel bir tercihi olan misafirinize aynı hizmetin aynı kalitede tekrarlanması, misafirlerinize ismiyle hitap edilebilmesi mümkün hale gelir. Aynı zamanda misafir yönetimi modülünü kullanan personel, misafirleri VIP müşteri, kötü deneyime sahip müşteri, iyi müşteri, çok iyi müşteri gibi kırılımlarla etiketlendirebilir. Bu sayede aynı misafirin bir sonraki ziyaretinde, önceki kayıtlar kullanılarak gerekli olan tüm aksiyonlar hızlıca alınabilir. Sıradanlık yerine mükemmelliği tercih etmek isteyenler için misafir yönetimi, benzersiz avantajlar sunar.

Misafirlerinize Uzak Kalmayın

Rezervem misafir yönetimi modülü ile tüm misafirlerinizin bir nevi arkadaşı olabilirsiniz. Tıpkı arkadaşların birbirlerine ait çeşitli bilgileri bildiği gibi sizler de misafirleriniz hakkında birçok bilgiyi bilerek aksiyon alabilirsiniz. Misafirleriniz hakkında bildiğiniz bilgileri sisteme kaydedebilir ve bu bilgileri, misafirlerinizin özel tercihlerine yönelik profesyonel hizmet sağlamak için daima kullanabilirsiniz. Onların hangi dili konuştuğunu bilerek bunu sisteme tanıtabilir ve böylece restoran misafir yönetimi modülünün misafirlerinize, onların dilinde SMS ve e-posta gönderimi yapabilmesini sağlayabilirsiniz.

Misafirlikten Müdavimliğe Uzanan Yolculuk

Misafir yönetimi modülü sayesinde sürekli kendini besleyen bir veri döngüsünün sisteminize entegre olmasını sağlayabilir ve elinizin altındaki bilgiler aracılığıyla misafirleriniz için kişiselleştirilmiş özel hizmetler sunabilirsiniz. Misafir yönetimi sistemini kullanarak misafirin kaç defa rezervasyon yaptırdığını, kaç rezervasyonuna geldiğini ve kaçını iptal ettirdiğini, ödediği hesap tutarının toplamını, misafir geçmişi bilgileri kapsamında görebilir ve bu doğrultuda aksiyon alabilirsiniz. Özel hizmetlerle birlikte misafirlerinize mükemmel bir restoran deneyimi yaşatabilir ve onların misafir yerine restoranınızın müdavimi olmalarını sağlayabilirsiniz.

Özel Hizmetlerle Yemekten Çok Daha Fazlası

Restoran misafir yönetimi modülüyle birlikte misafirlerinizin harcamalarına ve deneyimlerine göre onları yeni, bronz, gümüş ve altın müşteri etiketleriyle kategorize edebilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin kategorisine göre çeşitli önlemlere başvurabilir, çözüm odaklı adımları elinizdeki veriler doğrultusunda hızlıca atabilirsiniz. Restoran misafir yönetimi modülü ile misafirlerinize yemekten çok daha fazlasını sunabilir, hizmet kaliteniz, memnun müşteri portföyünüz ve profesyonelliğinizle sektöre adınızı altın harflerle yazdırabilirsiniz.

Rezervem'in misafir yönetim özelliğini (Restoranlar için CRM) detaylı incelemek için buraya tıklayın.

Rezervem'in yeni WhatsApp SMS özelliği ile misafirlerinize WhatsApp üzerinden sms bildirimleri yapabilirsiniz. WhatsApp SMS özelliği ile ilgili detaylı bilgi için buraya tıklayın.

Güncel Blog Yazılarımız

Küçük restoranlar online rezervasyonları kullanarak nasıl daha fazla kazanabilir?
Küçük restoranlar online rezervasyonları kullanarak nasıl daha fazla kazanabilir?

Yüzlerce kişiyi aynı anda ağırlayan ve piyasadaki hareketleri ciddi ölçüde etkileyen devasa büyüklükteki restoranların yanında daha az kapasite ile hizmet veren küçük restoranların şanslarını arttırmalarının ve ticari hayatta varlık gösterebilmelerin...

Restoran yönetimi için zaman kazandıran 8 ipucu ve püf nokta
Restoran yönetimi için zaman kazandıran 8 ipucu ve püf nokta

Bu içeriğimizde zaman tarafından kurulan söz konusu oyunda başarılı olmak isteyen ve restoran yönetimi için zaman kazanmayı hedefleyenler için 8 ipucu ve püf noktayı sıraladık. Bu ipuçları ve püf noktalar takip edildiğinde dijitalleşmenin ne kadar ön...

Ön Ödemeli Rezervasyon İle Restoranlar İçin Maliyet Kontrolü
Ön Ödemeli Rezervasyon İle Restoranlar İçin Maliyet Kontrolü

Rezervasyon sistemlerinde meydana gelen aksaklıkların ve uzun bekleme listelerinin en büyük nedenlerinden biri de no-show rezervasyonlardır. Bu durum, sıklıkla tekrarlandığında aynı zamanda işletmeler için büyük bir maliyet ve itibar kaybına yol açar...